Bodite obveščeni

Product was successfully added to your shopping cart.

Splošni pogoji

PODATKI O PODJETJU

Gamat Trgovsko podjetje d.o.o. 
Dunajska cesta 116, 1000 Ljubljana 

Davčna številka (ID): SI22902759 
Davčni zavezanec: DA 
Matična številka: 5449014

Vpis v sodni register: Okrožno sodišče v Ljubljani 

Znesek osnovnega oz. vpoklicanega kapitala: 8.763eur


TRR: IBAN SI56 2900 0005 3471 592 (Unicredit d.d.), SWIFT: BACXSI22

TRR: IBAN SI56 0203 7026 0190 958 (NLB d.d.), SWIFT: LJBASI2X

Kontakt:

  • T: 01 565 84 80
  • M: 051 499 100

 

SPLOŠNI POGOJI

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti kupec, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Kupec s pošiljanjem povpraševanja potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.

Gamat d.o.o. in kupec medsebojne obveznosti urejata s temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov.

Kupca zavezujejo splošni pogoji v trenutku oddaje naročila (spletnega nakupa).

V primeru klasičnega nakupa zavezuje kupca k naročilu oddaja naročila preko emaila ali z izdano naročilnico podjetja.

  

CENE ARTIKLOV

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). 

  • Cena: je redna cena po kateri se artikel prodaja.
  • Akcijska cena: je znižana redna cena po kateri se prodaja artikel za določen ali nedoločen čas.

OZNAČEVANJE ZNIŽANIH ARTIKLOV 

  • Znižano/Akcijska cena: so označeni izdelki, ki so trenutno v akciji, ki je časovno omejena.
  • Zadnji kosi: so artikli, ki imajo znižano ceno za nedoločen čas, oziroma do razprodaje zalog.
  • Outlet: so označeni izdelki, ki so trenutno v razprodaji, ki je lahko časovno omejena oz. lahko velja do razprodaje zalog. Artiklov označenih z Outlet, kupljenih na klasičen način (ne preko spleta) ni mogoče vrniti ali zamenjati (to ne velja za spletno prodajo). Artikli z oznako OUTLET so na voljo v omejenih količinah (običajno je to zadnji kos/par na voljo) in znižana cena velja le za označene Outlet artikle.

Posredovane cene se tekom časa lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Za posamezne artikle veljajo cene v trenutku odgovorjenega povpraševanja, razen v primeru napake pri ceni. Kljub nenehnemu preverjanju pravilnosti podatkov, se namreč lahko zgodi, da je cena napačna. O morebitni napaki bomo kupca v najkrajšem možnem času obvestili (po elektronski pošti ali telefonsko) in poizkušali najti rešitev v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med kupcem in ponudnikom je sklenjena, ko kupec plača znesek prejetega predračuna/naročila ali v posebnih primerih, ko podpiše dobavnico za prejeto blago. Kupec v prejeti pošiljki ali posebej po pošti, prejme račun na katerem je specifikacija zneska.

  

PREKLIC NAROČILA - S STRANI STRANKE

Kupec lahko naročilo prekliče v roku 1 ure po oddaji naročila brez kakršnih koli stroškov. Ob preklicu naročila morate nujno navesti ime in priimek ter številko naročila.

  

ZAVRNITEV NAROČILA - S STRANI PRODAJALCA

Gamat d.o.o. lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne. Prav tako lahko zavrne naročila, katera smatra za sumljiva.

Prav tako lahko podjetje Gamat d.o.o. zavrne spletna naročila nad 500 eur in od kupca zahteva poslano naročilnico za želeno blago, predvsem tudi za blago, ki je narejeno po meri naročnika. Tako se zavaruje pred morebitnimi vračili blaga s strani kupca za personalizirane izdelke oz. izdelke po naročilu.

 

VRAČILO BLAGA 

Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo/nakup na daljavo (preko spletne trgovine) skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico, da najkasneje v 14 dneh od prevzema blaga na naslov spletna.trgovina@gamat.si  sporočijo, da odstopajo od pogodbe/nakupa, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Sporočilo mora biti pisno preko emaila (spletna.trgovina@gamat.si) in s priloženim obrazcem za odstop od pogodbe.

Gamat d.o.o. bo znesek prejetega plačila za vrnjeno blago nakazal kupcu takoj, ko bo mogoče, oz. najkasneje v 14-ih dneh po prejemu vrnjenega blaga.

Kupnino prejme kupce na sledeči način:

  • v kolikor je kupec plačal z bančno kartico, prejme vračilo kupnine nazaj na bančno kartico
  • v kolikor je kupec plačal s Paypalom, prejme vračilo kupnine nazaj na Paypal račun
  • v kolikor je kupec plačal po povzetju, prejme vračilo kupnine nazaj na svoj transakcijski račun
  • v kolikor je kupec plačal po predračunu, prejme vračilo kupnine nazaj na svoj transakcijski račun
  • v kolikor je kupec plačal z Moneto Valu, se lahko transakcija v nekem določenem obdobju stornira, v kolikor je prepozno za stornacijo, pa kupec prejme vračilo kupnine nazaj na svoj transakcijski račun

STROŠEK VRAČILA BLAGA IN POVRAČILO KUPNINE

Stroške vračila blaga plača kupec.

Artikle, ki jih zaradi njihove narave ni mogoče vrniti po pošti, po naročilu prodajalca pobere dostavna služba, ki jo določi prodajalec. Stroške vračila artiklov krije kupec.

Kupcu se povrne znesek kupnine:

  • celoten znesek kupnine, če vrača celotno naročilo (vse artikle), vključno s stroškom dostave, v kolikor je bil ta strošek zaračunan na računu
  • znesek kupnine zmanjšan za strošek dostave, če vrača delno naročilo (ne vse artikle), torej brez stroška dostave, ki je bila izvršena, v kolikor je bil ta strošek zaračunan na računu. V kolikor stroška dostave ni bilo obračunanega na računu (brezplačna dostava), se kupcu povrne 100% zneske kupnine oz. kupnina za vrnjeno blago.

V kolikor kupec izdelek začne uporabljati in si premisli, izgubi pravico do odstopa od pogodbe/nakupa.

Tudi sicer mora prejeto blago vrniti nepoškodovanov nespremenjeni količini ter z nepoškodovano originalno embalažo, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec (Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V kolikor je blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali s poškodovano originalno embalažo ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla), si pridržujemo pravico, da vračilo zavrnemo. V kolikor bo originalna embalaža poškodovana, se kupcu zaračunajo manipulativni stroški glede na vrnjen artikel, saj je artikel brez originalne embažale vreden manj.  Ob vračilu je obvezno priložiti tudi original račun in obrazec za vračilo.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo TUKAJ

Dodatno pojasnilo tržnega inšpektorata glede vračila kupljenih izdelkov preko spleta:

»Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe. 

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. 

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.« (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost ter v primerih, ko nakup ni izveden na osnovi pogodbe, sklenjene na daljavo, določila prejšnjega odstavka ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga (Pošta Slovenije oz. podjetje GLS). Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

MENJAVA BLAGA

ZAMENJAVA ARTIKLOV NI MOŽNA, MOŽNO JE LE VRAČILO IN ODDAJA NOVEGA NAROČILA.

V kolikor kupcu naročeno blago ne ustreza, bodisi zaradi napačne izbire velikosti ali barve ali drugega razloga, lahko blago vrne (skupaj z original računom in izpolnjenim obrazcem za vračilo, nepoškodovano in nenošeno v original embalaži/z etiketami) in nas obvesti o vračilu blaga na email spletna.trgovina@gamat.si in na svoje stroške vrne blago na sedež podjetja, mi pa mu povrneo kupnino za vrnjene produkte.

Medtem pa lahko odda novo naročilo za drug alternativen produkt. Cena je tista, ki jo kupec potrdi ob oddaji naročila. Torej če en produkt kupi po znižani ceni in ga vrne nazaj zaradi neustreznosti ter kupi nov alternativen produkt po višji ceni, velja cena ob oddaji naročila (torej višja cena).

REKLAMACIJA IN GARANCIJA 

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem je možno blago vrniti tudi po pošti, sicer pa ga osebno prinesete v poslovno enoto Ljubljana. Stroške pošiljanja krije kupec.

Za izdelke kupljene na daljavo, veljajo vsi garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Garancijo je možno uveljaviti le ob predložitvi računa. Garancijo je možno uveljaviti na sedežu podjetja. Postopek reklamacije se prične, ko prejmemo reklamirano blago in vse potrebne papirje (reklamacijski zapisnik in račun).

Napako na izdelku lahko potrošnik reklamira iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).

Na podlagi garancije lahko potrošnik v garancijskem roku od garanta (proizvajalec oziroma njegov zastopnik, uvoznik ali prodajalec) zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti, ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 30 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.

Iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik po ZVPot napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na blagu pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več) ter po lastni izbiri zahteva:

  • odpravo napake ali
  • vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • zamenjavo blaga ali
  • vračilo plačanega zneska.

Napaka je po ZVPot stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

POSTOPEK REKLAMACIJE:

  • V primeru koriščenja reklamacije je potrebno predložiti reklamacijski zapisnik, ki ga najdete TUKAJ
  • Priložiti je potrebno še original račun
  • Ter vse skupaj poslati na email reklamacije@gamat.si kjer razložite, kaj in zakaj reklamirate (zaželjeno je predložiti tudi slike)

Po prejemu vašega emaila z reklamacijskim zahtevkom, vas bomo kontaktirali z nadaljnimi navodili postopka reklamacije.

V kolikor podjetje ali njen dobavitelj artikla oceni, da je reklamacija upravičena, se poskuša najprej odpraviti napako na artiklu in vrniti popravljen artikel kupcu. V kolikor le-to ni mogoče, se kupcu zamenja za nov brezplačni artikel, če je le ta na zalogi. V kolikor artikla ni na zalogi oz. dobavni rok ni znan, se kupcu povrne strošek kupnine za reklamirani artikel. Reklamirani artikel v primeru zamenjave za nov artikel ali za vračilo kupnine, obdrži podjetje pri sebi.

Kontakt za reklamacijereklamacije@gamat.si 

DOBAVNI ROKI, DOSTAVA IN OSEBNI PREVZEM

Dobavni rok: Ker je naš prodajni asortiman zelo širok, žal ne moremo zagotavljati vseh artiklov na zalogi. V kolikor vaše naročeno blago ni na zalogi v našem skladišču, ga bomo naročili pri našemu dobavitelju in vam ga v čim krajšem času poslali na vaš naslov.

Okvirni čas dobave vsakega artikla je naveden pri posameznem artiklu, napisan nad ceno ("čas dostave").

Včasih se zgodi, da traja dobava kakšnega produkta nekoliko dlje, kot je predvideno, zato vas prosimo za razumevanje. Potrudili se bomo, da bo v napisanem času tudi dostavljen na vaš naslov, vendar vam žal ne moremo garantirati točno navedenega časa dobave, saj je odvisen od zaloge pri dobavitelju.

V kolikor artikel ni na zalogi niti pri dobavitelju, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo. V kolikor vam le ta ne bi ustrezala, lahko brez težav odstopite od nakupa in prejmete vračilo denarja, v kolikor je bilo plačilo naročila že izvedeno s strani kupca.

Dostava naročila za artikle na zalogi (kjer piše Čas dostave 1-3 dni) je:

  • v primeru plačila po povzetju ali takojšnjega plačila z bančno kartico/Valu/Paypal-om opravljena v roku 1-3 delovnih dni od oddaje naročila, ob predpostavki, da je blago na zalogi v našem skladišču
  • v primeru plačila po predračunu, pa v roku 1-3 delovnih dni od dneva prejema plačila na naš račun, ob predpostavki, da je blago na zalogi v našem skladišču.

Dostava naročila za artikle, ki jih nimamo na zalogi, pa takoj, ko jih prejmemo v naše skladišče. Dobavni roki se razlikujejo od dobavitelja do dobavitelja, večina jih ima dobavni rok 1-2 tedna (nekateri manj, nekateri več), na kar žal nimamo vpliva.

V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpišete pod "opombe" na dnu naročila v košarici.

Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov oz. v primeru dostave s Pošto Slovenijo, vam bo poštar pustil potrdilo, s katerim lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga ob prehodnem dogovoru v naši poslovalnici na naslovu: Gamat d.o.o., Dunajska 116, 1000 Ljubljana (osebni prevzem izdelkov naročenih preko spleta je možen le v PE Ljubljana in v nobeni drugi poslovni enoti). Pri oddaji naročila je potrebno označiti pri izbiri dostave:  Osebni prevzem v poslovalnici.

Dostavo naročenega blaga opravljata naša pogodbena partnerja  GLS d.o.o. ter POŠTA SLOVENIJE.

Cene dostave

  • 3,90 eur (z ddv) preko GLS
  • 4,90 EUR (z ddv) preko Pošte Slovenije

Brezplačna dostava velja za nakupe nad 50€ z ddv.

V primeru plačila po povzetju se zaračuna dodatni strošek 0,60€ z ddv.

V kolikor stranka izbere dostavo GLS, ima možnost prevzema paketa tudi na GLS paketomatih in ostalih prevzemnih točkah (Petrol, OMV, 3DVA trafika, BigBang, Kiosk Delo Prodaja, itd).

V kolikor stranka izbere dostavo POŠTA SLOVENIJE, ima možnost prevzema paketa tudi na okencu Pošte Slovenije, na PS paketomatih in na bencinskem servisu Petrol.

V kolikor stranke ni doma ob dostavi paketa, se le ta lahko dogovori s kurirjem za prevzem na drugem prevzemnem mestu.

*Opomba: S 1.4.2019 je PETROL pričel v vseh svojih poslovalnicah dodatno zaračunavati storitev vročanja paketa kupcu (0,45 €) in storitev obdelava odkupnine (1,05 €) vsem prejemnikom GLS in POŠTA SLOVENIJE paketov. Za vročitev paketa brez odkupnine, potrošnik plača 0,45 €, za vročitev paketa z odkupnino pa 1,50 €. Znesek velja za vsak posamezni vročeni paket.

 

PLAČILO

Za področje Slovenije lahko kupec v postopku naročanja izbere naslednje načine plačila

  • plačilo z gotovino ali kartico ob prevzemu blaga (po povzetju)

V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), to možnost izberite pri zaključku nakupa. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino ali kartico (Pošta Slovenije ali GLS), ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov. V primeru plačila po povzetju se zaračuna dodatni strošek 0,60€ z ddv.

  • plačilo po predračunu – s prehodnim nakazilom na transakcijski račun 

V primeru bančnega nakazila prejme kupec preko elektronske pošte potrditev naročila, kjer so navedeni podatki za nakazilo in priložen UPN obrazec, blago pa se kupcu odpremi po dospetju sredstev na račun prodajalca (ob pogoju, da je blago na zalogi oz. takoj, ko prejmemo blago v skladišče). Naročilo je potrebno plačati v roku 7 dni, v nasprotnem primeru se naročilo avtomatsko stornira.

  • plačilo s plačilno kartico (Mastercard, Visa, Maestro, ...)
  • plačilo preko PayPal-a (omogoča uporabo kreditnih kartic kot so Eurocard/Mastercard ali Visa ipd...)
  • preko mobilnega sistema Moneta VALÚ
  • preko e-Računa UJP (Javni zavodi)

V primeru izbire e-Računa (Javni zavodi) velja nakup izključno za Javne zavode, ki imajo TRR odprt pri Banki Slovenije (občine, vrtci, šole, univerze, zdravstvene ustanove, ministrstva, ...). Naročilo bo odpremljeno z dobavnico, e-račun pa pošljemo naknadno preko UJP sistema. Pogoj za oddajo naročila je, da je javni zavod tako plačnik kot prejemnik naročila.

  • obročno plačilo LEANPAY (hitro in enostavno plačilo do 48 mesecev obrokov, za nakupe nad 100 EUR)

V kolikor želite blago osebno prevzeti na našem prevzemnem mestu Gamat d.o.o., Dunajska 116, 1000 Ljubljana, je potrebno plačati vnaprej (po predračunu/paypal/bančna kartica...).

V naši poslovalnici v Ljubljani pa vam omogočamo tudi nakup na obroke (NLB kartica z odloženim plačilom) ali LEANPAY obročno plačilo.

 

NAKUP NA OBROKE - NLB KARTICA

V naši poslovalnici v Ljubljani vam omogočamo nakup na obroke, najmanj na 2 obroka, največ na 24 obrokov.

Nakup na obroke je možen preko POS terminala, brez papirne dokumentacije in pogodbe ter brez zagotavljanja dodatnih zavarovanj.

Nakup na obroke je možen z NLB karticami z odloženim plačilom (NLB MasterCard, NLB Visa, NLB Karanta). Posojilne kartice tega ne omogočajo.

Pomembno: Višina nakupa je omejena z razpoložljivim limitom porabe na vaši kartici!

Na obroke lahko nakupujemo v okviru prostega limita na obstoječi kartici. Limit je z nakupom na obroke zaseden za celotni znesek nakupa in se sprošča vsak mesec za znesek odplačanega obroka.

Imetniki lahko na obroke kupujejo na prodajnih mestih, ki imajo z NLB sklenjeno pogodbo za prodajo za nakupe na obroke. Na POS izpisku je izpisan celoten znesek nakupa in število obrokov.

Stranka mora prodajalca opozoriti, da želi nakup na obroke, pred izvršenim plačilom s kartico.

Kupcu zaračunamo manipulativni strošek za nakup na obroke glede na število obrokov

Minimalni znesek obroka je 50 eur (z ddv)

Nadomestilo za storitev nakupa na obroke:

Število obrokov

Višina nadomestila (v EUR, z ddv)

1

0,00 EUR

2

3,00 EUR

3

4,50 EUR

4

6,00 EUR

5

9,00 EUR

6

10,80 EUR

7

12,60 EUR

8

14,40 EUR

9

18,00 EUR

10

20,00 EUR

11

22,00 EUR

12

24,00 EUR

13

32,50 EUR

14

35,00 EUR

15

37,50 EUR

16

40,00 EUR

17

45,90 EUR

18

48,60 EUR

19

51,30 EUR

20

54,00 EUR

21

60,90 EUR

22

63,80 EUR

23

66,70 EUR

24

69,60 EUR

 

V kolikor se stranka odloči za nakup na obroke, se ji znesek nadomestila za obroke doda na že izdan ali ločen račun. 

NAKUP NA OBROKE - LEANPAY

Leanpay je slovensko podjetje, ki na tržišču ponuja način plačila, ki strankam omogoča hitro in enostavno financiranje nakupa blaga na obroke. Nakup na obroke je možen brez obiska banke in papirne dokumentacije in je urejen v trenutku. Prav tako ni nobenih skritih stroškov, znesek odobritve je brezplačenobrestna mera pa fiksna  ne glede na odplačilno dobo.

Tudi v našem podjetju vam ponujamo možnost hitrega obročnega plačila Leanpay, in sicer ali preko spletne trgovine ali preko telefona (na daljavo)  ali osebno v naši poslovalnici v Ljubljani.

Prednosti

  • Plačilo na obroke iz vašega kavča ali vaše priljubljene kavarne :)
  • Takojšnja sklenitev obročnega plačevanja (v spletni trgovini, v poslovalnici ali na daljavo preko telefona)
  • Takojšnja preverba o sprejeti ali zavrnjeni transakciji*.
  • Ureditev obrokov brez dodatne dokumentacije** in brez obiska banke.
  • Brez skritih stroškov.
  • Pregled obveznosti in plačil na vašem osebnem portalu Moj Leanpay (app.leanpay.si)
  • Možnost nakupa od 100 EUR do 5.000 EUR plačilo na do 48 obrokov po vaši izbiri
  • Možno število obrokov: 3, 6, 12, 24, 36, 48
  • Minimalen znesek obroka 10 EUR, maksimalen zneske obroka 350 EUR.
  • Hiter, enostaven, varen način nakupa na obroke.
  • Fiksna obrestna mera za celotno dobo odplačevanja obrokov.
  • Po vaši želji možnost enostavnega predčasnega poplačila obrokov.

Kaj potrebujete za vaš prvi nakup preko Leanpay?

  • Pametni telefon, ki je le v vaši uporabi
  • Svojo davčno številko in osebno izkaznico
  • Svojo bančno kartico s številko osebnega bančnega računa
  • V primeru večjega nakupa na spletu še veljavno plačilno kartico ***

Kaj potrebujete za vsak vaš naslednji nakup (ko ste že registrirani v Leanpay sistemu)?

  • Le svoj pametni telefon

*, **, *** Vse informacije in podrobnosti lahko preverite tudi TUKAJ.

Vse splošne pogoje uporabe Leanpay lahko preberete TUKAJ.

DARILNI BONI

Koriščenje bona:

  • Znotraj košarice, v kateri se nahaja tudi vaš izbrani artikel, boste našli prostor za vnos darilnega bona.
  • V prostor za vnos darilnega bona vpišite deset mestno kodo, ki se nahaja na vašem bonu.
  • S klikom na gumb »POTRDI« darilni bon aktivirate.
  • Če je koda pravilna vam bo sistem avtomatično odštel znesek bona od zneska naročila.
  • V primeru, da koda ni pravilna vam bo sistem javil, da ste vpisali napačno kodo.
  • Uporabite lahko le en darilni bon za posamezen nakup.

Menjava darilnega bona za gotovino ni mogoča. Darilni bon je unovčljiv eno leto od datuma/dneva nakupa.

 

PROMOCIJSKE KODE

Uporaba promocijske kode:

  • Znotraj košarice, v kateri se nahaja tudi vaš izbrani artikel, boste našli prostor za vnos promocijske kode.
  • V prostor za vnos kode vpišite promocijsko kodo.
  • S klikom na gumb »POTRDI« kodo aktivirate.
  • Če je koda pravilna vam bo sistem avtomatično upošteval ugodnost, ki jo vnesena koda predstavlja.
  • V primeru, da koda ni pravilna vam bo sistem javil, da ste vpisali napačno kodo.
  • Pri posameznem nakupu je možno uporabiti le eno promocijsko kodo.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik Gamat d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati, o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno..

V primeru težav lahko kupec ponudnika Gamat d.o.o., kontaktira preko telefona na telefonsko številko 01 565 84 81 ali po elektronski pošti na urska.fric@gamat.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno s priporočeno pošto na sedež podjetja, Gamat d.o.o, Dunajska 116, 1000 Ljubljana.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Gamat d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Gamat d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: 

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

 

PODATKI O STRANEH

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb, tako splošnih pogojev, kot tudi pogojev spletne trgovine. Kljub nenehni skrbi za ažurnost in pravilnost objavljenih gradiv, so vsebinske napake spletne strani možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.

Trudimo se zagotoviti kar najboljše fotografije prodajanih artiklov, a je kljub temu potrebno fotografije jemati kot simbolične.

 

AVTORSKE PRAVICE 

Objavljene vsebine so ali v lasti podjetja Gamat d.o.o. ali ima podjetje Gamat d.o.o. za objavo soglasje avtorja. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti podjetja Gamat d.o.o. je prepovedano.

Ljubljana, 19.10.2023